APABILA MR. BF ANDA DI KUTUK, APA REAKSI ANDA? COMMENT PLEASEEE!!!

Apa perasaan korang semua when people said something bad about your MR BF?
Macam kutuk - kutuk la. Aku tawu la BF bukan bererti suami tapi  tetap juga kita sayang kat diorang betul tak?
Sikit sebanyak eh.. BUKAN SIKIT SEBANYAK! Banyak sebanyak and sangat - sangat banyak mesti la terasa betul tak? Mesti kita rasa SAKIT HATI kan kan kan???

Ini antara kutukan yang diterima oleh sesetengah hamba ALLAH yang aku terasa hati tapi
tak nak cakap depan - depan kat diorang.

1. "Eh, BF hang ni dah tua pun baru pakai kereta MYVI." 

- Hello cik, BF saya pakai TOYOTA PASSO, convert la cik kak! KO kira la harga setiap part yang dia tukar berapa harganya. Jangan la ikut main sedap mulut je nak kata.
Okay, sekarang KO baru umur ** tahun, da mampu pakai kereta ke? BF saya ni, umur 19 tahun pun da ada kereta sendiri. Bukan la besar mane pun, takat KElisa jer tapi mampu la jugak dia pakai kereta guna duit sendiri. Bukan jugak nak belagak tapi ikut sedap mulut korang jer nak kata.

2. "Eh, BF hang ni tak further studies sampai U pun, ape lah. Tak malu ke? Nanti orang tanya BF hang keja ape, hang nak jawab ape?"

aku jawab : dea sangat pandai cari duit sebab tu dea tak keja! dok umah goyang kaki pun dapat duit.

- Hello cik, kalau dia tak sambung belajar sampai U, itu bermaksud dia tak berjaya dalam hidup ke? KO bagi tahu aku, berapa ramai graduan yang bersepah kat luar sana lepas graduated then dok umah sumbat anggur dalam mulut and ludah biji - biji kat atas lantai.

Bagi AKU, kalau korang pandai macam mane sekali pun, kalau setakat TEORI jer boleh, PRACTICAL LIFE  ZERO, MAKA HIDUP ANDA ZERRROOO!!! ANDA BUKAN SURVIVOR!

3. "BF hang dah lah tak handsome, muka pelik, pakai spec, gigi jongang and bla bla bla..."

-Mathafaker! Suka hati korang ek nak kutuk BF aku. Ape korang peduli!  korang tak robos pun kalau dea tak handsome ke gigi jongang ker! Korang nie memang tak sedar dek untung. Babie betol!

Hey, kalau dea jongang ke tak handsome ke, kalau Aku da suka, ape korang peduli. Korang ingat BF korang handsome? Banyak duit macam BF aku ke? Korang punya Bf tak STYLO macam BF aku, Korang Punya BF orang KG!

Maaf ye, tapi aku sangat SAKIT HATI TERHADAP GOLONGAN YANG BUSUK HATI DENGAN AKU!

AKU AMAT TAWAR HATI DENGAN MEREKA!

P/S : JIKA GULA YANG DIRASA, MAKA MANISLAH. JIKA LIMAU YANG DIRASA, MAKA MASAMLAH!



Korang ada akal dan hati masing - masing, so sendiri fikir - fikirkan lah ye.. Jangan lupa comment ek!

Artikel Terkait


Category Article , , , , , ,

What's on Your Mind...